جم جونیور اچ دی | دانلود سریال و انیمیشن با دوبله جم جونیور با کیفیت اچ دی

پروفايل مديريت

جم جونیور اچ دی | دانلود انیمیشن با دوبله فارسی با کیفیت اچ دی تنها سایت رسمی ارئه دهنده محصولات جم جونیور
بزودی قراره تمامی سریال های جم جونیور و بذاریم
و من این افتخارو دارم که اولین کسی باشم
که سایت جم جونیور و تاسیس کنم و سریالاشو بذارم

تماس با من ...

از راه های زیر استفاده کنید


1 - از طریق تلگرام

ایدی : Telegram.me/GemJunior_Admin


2 - از طریق جیمیل

ادرس : GemJunior718@gmail.com


اگر با تلگرام ارتباط داشته باشید زود تر به سوالاتتان پاسخ می دهیم

اما از طریق جیمیل ما هفته ای 1 بار به ان سر میزنیم

از طریق تلگرام 24 ساعته پاسخگو هستیم 

نمايش ادامه مطلب

نظرات کاربران

(توسط : مجمد مهدی) (تاريخ : ۲۶ مهر ۹۵، ۱۳:۴۷)
مجمد مهدی
اواتار کورا رو نشون بدید خواهشا پاسخ در تاریخ (۲۷ مهر ۹۵، ۱۴:۴۳) :
باید رسیدگی بشه
(توسط : سمیرا) (تاريخ : ۲۶ مهر ۹۵، ۱۰:۴۴)
سمیرا
سلام و خسته نباشید 
خیلی وقته درخواست کارتون خانواده پوچز و ماشا و میشا را ثبت کردم و تلگرامتان را هم چک می کنم . ولی همه کارتونها را قرار است آپلود کنید ولی اصلا از خانواده پوچز و ماشا و میشا خبری نیست .

این دو کارتون موجود نیست ؟

پاسخ در تاریخ (۲۷ مهر ۹۵، ۱۴:۴۲) :
جوابتونو تو نظر قبلیتون دادم
(توسط : سمیرا) (تاريخ : ۲۶ مهر ۹۵، ۱۰:۴۲)
سمیرا
سلام و خسته نباشید 
خیلی وقته درخواست کارتون خانواده پوچز و ماشا و میشا را ثبت کردم و تلگرامتان را هم چک می کنم . ولی همه کارتونها را قرار است آپلود کنید ولی اصلا از خانواده پوچز و ماشا و میشا خبری نیست .

این دو کارتون موجود نیست ؟

پاسخ در تاریخ (۲۷ مهر ۹۵، ۱۴:۴۱) :
عزیزم این 2 تا سریال اماده اپلود میباشد اما سریال های گجت . تیتان ها باید اول تموم کنیم و لینک رقصندگان اسمانی و درست کنیم و بعدش میریم سراغ سریال های ویژه نوروز که پوچز هم از اوناس - ماشا و میشاهم بعد سریال های نوروزی میذاریم
(توسط : پویا) (تاريخ : ۱۹ مهر ۹۵، ۰۶:۳۶)
پویا
سلام
لطفا مجموعه سینگ ویت می که بسیار اموزنده است را در سایتتون برای دانلود قرار دهید
با تشکر
پاسخ در تاریخ (۱۹ مهر ۹۵، ۱۶:۱۳) :
چشم حتما
(توسط : شاهرخ) (تاريخ : ۱۴ مهر ۹۵، ۱۰:۳۷)
شاهرخ
با سلام لطفا سریال ماشا و میشا را برای دانلود بزارید. سپاس پاسخ در تاریخ (۱۵ مهر ۹۵، ۰۸:۱۱) :
چشم حتما
(توسط : امید) (تاريخ : ۱۱ مهر ۹۵، ۱۲:۴۹)
امید
سلام 
یه کارتون چند وقت پیش از شبکه جم جونیور پخش شد که که پسر بچه بود با چند تا سگ که یه گروه نجات داشتن و هر کدوم از سگها یه ماشین خاص داشتن
پاسخ در تاریخ (۱۱ مهر ۹۵، ۱۹:۴۱) :
تو تلگرام جوابتو دادم
(توسط : عرشیا) (تاريخ : ۱۰ مهر ۹۵، ۱۱:۳۲)
عرشیا
سلام یک انیمیشنی است ماهی صورتی بود تورو خدا اسم اون انیمیشن چی است توروخدا نگین نمیدونم 

پاسخ در تاریخ (۱۰ مهر ۹۵، ۲۲:۴۲) :
پونیو ؟
(توسط : ماهان) (تاريخ : ۸ مهر ۹۵، ۱۳:۰۳)
ماهان
سلام و خسته نباشید تورو خدا سریال توتال دراماروبزارید😭😔
پاسخ در تاریخ (۸ مهر ۹۵، ۱۹:۲۸) :
درخواست پخش ندید - اگه منظورتون اپلودع مراحلی از جمله خریداری سریال باید طی بشه بعد اپلود میشه
(توسط : اردلان) (تاريخ : ۸ مهر ۹۵، ۱۱:۲۲)
اردلان
چرا کانال تلگرام شما مرخصه ؟
پاسخ در تاریخ (۸ مهر ۹۵، ۱۹:۲۷) :
فعاله فعالیت هم بزودی وقتی که انیمیشن های جدید قرار داده شد
(توسط : کسرا) (تاريخ : ۲ مهر ۹۵، ۱۸:۲۰)
کسرا
سلام یک کارتونی بود یه ماهی صورتی رنگ بود که شبیه انسان هم میشود آخر می خواست بوسش کنه اسمش چی بود پاسخ در تاریخ (۲ مهر ۹۵، ۲۲:۵۷) :
نمیدونم
(توسط : عسل) (تاريخ : ۳۱ شهریور ۹۵، ۲۰:۳۷)
عسل
من مى خوام در کانال ادمین شم پاسخ در تاریخ (۱ مهر ۹۵، ۲۳:۳۲) :
ایدی من تو کانال هست بیاین اونجا حرف بزنین
(توسط : امیر شایان.پ) (تاريخ : ۲۷ شهریور ۹۵، ۲۲:۱۵)
امیر شایان.پ
سلام
میگم وقتی رفتم تو تلگرامتون هیچ چیزی نبود جز یک کانال تازه افتتاح شده و یک ریاط جم جونیور که جواب نمیداد
پاسخ در تاریخ (۲۹ شهریور ۹۵، ۱۶:۱۲) :
نگا کنید ادرس کانال ما telegram.me/tvgemjunior
(توسط : امیر شایان.پ) (تاريخ : ۲۷ شهریور ۹۵، ۱۸:۲۲)
امیر شایان.پ
لطفا اگه میشه انیمیشن ها و کلیپ های  بازی ماین کرفت(mine craft) را بزارید
بعضی هاشون خیلی خنده دار هستند
اگه میشه یه بخش انیمیشن که خودمان درست میکنیم برایتان ارسال نماییم
پاسخ در تاریخ (۲۷ شهریور ۹۵، ۲۰:۵۲) :
ببخشید ما اجازه اختلال در شبکه ندایم اصلا قدرتشو نداریم
(توسط : امیر شایان.پ) (تاريخ : ۲۷ شهریور ۹۵، ۱۸:۱۶)
امیر شایان.پ
سلام من شبکتونو خیلی دوست دارم ولی دلایلی ماهوارمون خراب شد
من یه کارتونیو دوست داشتم ولی هر دفعه که شروع میشد اسمشو نمی زدید
اون کارتون به سورت مجموعه سینمایی بود و من فقط یک قسمتشو یادم میاد که اسمش راز ایستر آیلند(secret of easter iland)بود
خواهشن موقع شروع کارتون ها اسمشو بنویسید
اگر لطف میشه اسم کارتونو بهم اطلاع رسانی کنید
پاسخ در تاریخ (۲۷ شهریور ۹۵، ۲۰:۵۳) :
اسم سینمایی ها زیرنویس میشه
(توسط : Fatima) (تاريخ : ۲۲ شهریور ۹۵، ۱۱:۳۶)
Fatima
سلام میشه سریال انیمه ای سه بعدی داستان سیندرلا رو پخش کنید ممنون:) پاسخ در تاریخ (۲۲ شهریور ۹۵، ۲۰:۰۰) :
ما قدرت اینکه درخواستتون و تایید کنیم نداریم
(توسط : ariyan) (تاريخ : ۲۱ شهریور ۹۵، ۱۲:۴۵)
ariyan
 کارتون دی جی مون پخش کنین

پاسخ در تاریخ (۲۱ شهریور ۹۵، ۱۶:۱۹) :
ما قدرتشو نداریم
تو سایت اکیدا ذکر شده که فقط درخواست اپلود بدید نه پخش
(توسط : ایلیا) (تاريخ : ۱۳ شهریور ۹۵، ۱۹:۵۵)
ایلیا
من تو آپارات چنتا فیلم دارم اونارو تو جونیور لند میزارید؟؟؟ WWW.aparat.com/ilia
اگه نیاورد اى اولشو بزرگ بزارید دمتون گرم
پاسخ در تاریخ (۱۳ شهریور ۹۵، ۲۳:۱۶) :
ما مسعول شبکه نیستیم
متاسسفم واقعا !
(توسط : ایلیا) (تاريخ : ۱۳ شهریور ۹۵، ۱۹:۴۷)
ایلیا
سلام ایلیا هستم از تهران میخاستم بگم کارتون آواتار کورا رو کى میدین من مردم هى باید برم فوروشگاه سیدیشو بخرم جز اون توتیتو کى تموم میشه و دیگه  تبلیقاتتون زیاده 
حالا چیزاى خوبتون این خاطرات فرودگاه خیلی باحاله و راستى زوتوپیا رو هم بزارید 😀😀😂😂او راستى ٢٨ شهریور تولدمه اگه میشه یه تبریکى بگین اون موقه🎂☀️☄
پاسخ در تاریخ (۱۳ شهریور ۹۵، ۲۳:۱۷) :
ما نمیتونیم اپلود کنیم اخه تو شبکه پخش نشده
(توسط : ابالفضل) (تاريخ : ۴ شهریور ۹۵، ۱۷:۲۷)
ابالفضل
سلام اقا بیشتر نفرراتی که جم جونیو را دوست دارن بخواطر سریال اواتار هست اواتار انگ قشنگ ترین سریال هست وهمه بیشتر طرفتار این سریال هستند هیچ وقت سریال اواتار را بیرون نیاندازید همیشه بخشش کنید واپلودش راهم همیشه بزارید وهمین طور سریال اواتار کورا این دوسریال باعث میشه جم جونیور طرفتاران زیادی پیدا کند هیچ وقت این دوتا را از جم جونیور بیرون نکنید واپلودش هم بزارید اگر مدیر سایت جم جونیر  حرف را زمین نیاندازد من از متشکر میشم.  پاسخ در تاریخ (۴ شهریور ۹۵، ۱۹:۰۰) :
فکر کنم تو تلگرام جوابتونو دادم
(توسط : Fk) (تاريخ : ۲ شهریور ۹۵، ۱۴:۲۴)
Fk
میشه جزیره ارزوهارو دوبله بذارین و تاریخشو بگین


پاسخ در تاریخ (۳ شهریور ۹۵، ۰۰:۱۵) :
چرا نشه حتما اما فعلا نه
(توسط : دانیال) (تاريخ : ۱۴ مرداد ۹۵، ۰۸:۱۵)
دانیال
آقا این کانال فقط شده تبلیغات یعنی بچه که پای کارتون های این شبکه میشینه بدش میاد از هرچی کارتون نمیگیم تبلیغ نکیند اما به اندازه اش

لاک ناخن ویونا ده مرتبه تکرار میکنه این یعنی چی چه کاریه ؟؟
بزارید بچه ها علاقه مند بشن نه دفع بشن
پاسخ در تاریخ (۱۴ مرداد ۹۵، ۱۲:۴۰) :
نگا کنید
برای هر برنامه 30 دقیقه وقت تعیین شده
اگر برنامه ای 20 دقیقه بود اون 10 دقیقش مجبور میشن تبلیغ بذارن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

نويسندگان