جم جونیور اچ دی | دانلود سریال و انیمیشن با دوبله جم جونیور با کیفیت اچ دی

پروفايل مديريت

جم جونیور اچ دی | دانلود انیمیشن با دوبله فارسی با کیفیت اچ دی تنها سایت رسمی ارئه دهنده محصولات جم جونیور
بزودی قراره تمامی سریال های جم جونیور و بذاریم
و من این افتخارو دارم که اولین کسی باشم
که سایت جم جونیور و تاسیس کنم و سریالاشو بذارم

جدول پخش برنامه ها

نظرات کاربران

(توسط : Fatemeh) (تاريخ : ۲۵ مهر ۹۵، ۲۰:۳۵)
Fatemeh
سلام من عاشق شبکتون هستم فقط اگه امکان داره سریال لاک پشت های نینجا و اسکوبی دوو رو پخش کنید 
ممنون میشم
پاسخ در تاریخ (۲۷ مهر ۹۵، ۱۴:۳۸) :
باید رسیدگی شه
(توسط : Mj saadatfard) (تاريخ : ۲۵ مهر ۹۵، ۰۳:۱۴)
Mj saadatfard
با سلام، از شبکه جم جونیور چند بار یک انیمیشن عالی پخش شده ک متاسفانه اسمشو نمیدونم و تو سایتاتونم نیست
من کجا باید دنبال این انیمیشن بگردم؟
داستانش درباره خانواده ایه ک میخوان برن اینده ولی تو راه با ماجراهای بامزه ای رو برو میشند
پاسخ در تاریخ (۲۷ مهر ۹۵، ۱۴:۳۷) :
نمیدونم اسم فیلم چیه اگه یادتون باشه اپلود میکنیم
(توسط : فرزانه) (تاريخ : ۲۴ مهر ۹۵، ۱۲:۰۲)
فرزانه
لطفا بگید تو تی تو رو چطور دانلود کنم. چون پسرم فقط این برنامه رو دوست داره

پاسخ در تاریخ (۲۷ مهر ۹۵، ۱۴:۳۶) :
میذاریم سایتمون دانلود کنید دوست عزیز
(توسط : بهار) (تاريخ : ۲۳ مهر ۹۵، ۱۸:۵۱)
بهار
سلام میخواستم بپرسم چطوری میشه نقاشی بچه ها رو به برنامه جونیورلند فرستاد پاسخ در تاریخ (۲۷ مهر ۹۵، ۱۴:۳۳) :
شماره تلگرام جونیور لند تو کانال تلگرام ما هست
(توسط : M.M) (تاريخ : ۲۰ مهر ۹۵، ۱۸:۵۰)
M.M
میشه لطفا از مسعولین شبکه درخواست کنین که باب اسفنجی و پونی کوچولو رو دوباره پخش کنه و برنامه ی تو تی تو رو حذف کنه لطفا؟ پاسخ در تاریخ (۲۱ مهر ۹۵، ۱۸:۲۲) :
ما قدرت دستور دادن بهشونو نداریم
(توسط : نرگس) (تاريخ : ۱۵ مهر ۹۵، ۱۷:۳۰)
نرگس
سلام.وقتتون بخیر.دختر من کارتون morph خیلی دوس داره ولی مدتیه مثل قبل مرتب پخش نمیشه.ممکنه جزو برنامه های ثابت قرار بدین؟

پاسخ در تاریخ (۱۶ مهر ۹۵، ۰۹:۵۶) :
امکانش نیست اما میذاریم سایت برا دانلود
(توسط : امید) (تاريخ : ۱۱ مهر ۹۵، ۱۸:۴۸)
امید
سلام 
پنجشنبه یه کارتون از شبکه جم جونیور پخش شد که پسر بچه یه گروه نجات با چندتا سگ داشت که هر کدوم از سگاش یه ماشین مختلف داره اسم این کارتون و بی زحمت میتونید بگید
پاسخ در تاریخ (۱۱ مهر ۹۵، ۱۹:۴۰) :
تو تلگرام بهم گفتید
(توسط : پرهام) (تاريخ : ۹ مهر ۹۵، ۱۶:۵۱)
پرهام
سلام خسته نباشید ببخشید اولا میخواستم بدونم که سری کارتون های جدیدتون کی شروع میشه و بعد میخواستم ازتون خواهش کنم که سریال خانواده استیونز رو بگزارید من خیلی وقتهمنتظرم هر وقت هم گفتم گفتید میگزاریم حداقل بگید کی میگزاریدش  پاسخ در تاریخ (۱۰ مهر ۹۵، ۲۲:۴۲) :
معلوم نیست - شبکه دست ما نیست
اپلودشم بزودیه
(توسط : فرناز) (تاريخ : ۳ مهر ۹۵، ۱۱:۱۸)
فرناز
سلام
لطفاااااااااااااا ماشا و میشا رو هم برای دانلود بذارید.
پاسخ در تاریخ (۳ مهر ۹۵، ۲۳:۱۶) :
چشم حتما
(توسط : حسین) (تاريخ : ۳۱ شهریور ۹۵، ۱۷:۰۵)
حسین
لطفا خواهش میکنم اواتا ر کورا رو بزارید بخدا اگه  بزارید خچشحالم میکنید ممنون میشم

پاسخ در تاریخ (۳۱ شهریور ۹۵، ۱۷:۱۴) :
جوابتونو توی پیام قبلیتون دادم
(توسط : حسین) (تاريخ : ۳۱ شهریور ۹۵، ۱۷:۰۲)
حسین
لطفا خواهش میکنم اواتا ر کورا رو بزارید بخدا اگه  بزارید خچشحالم میکنید ممنون میشم

پاسخ در تاریخ (۳۱ شهریور ۹۵، ۱۷:۱۴) :
دست ما نیست
(توسط : ارتا) (تاريخ : ۲۷ شهریور ۹۵، ۰۰:۰۲)
ارتا
شما نمیدونید فیلم اسکوبی دوو وای کارلی را کی شروع میکونید...
پاسخ در تاریخ (۲۷ شهریور ۹۵، ۰۰:۱۳) :
معلوم نیست
(توسط : ارتا) (تاريخ : ۲۶ شهریور ۹۵، ۲۳:۵۵)
ارتا
سلام من خیلی خیلی دوست دارم فیلم اسکوبی دوو را بگذاریدوتبلیق را نشون بدیدو ای کارلی رانشون بدید.
پاسخ در تاریخ (۲۷ شهریور ۹۵، ۰۰:۱۴) :
بزودی قرار داده میشه تو سایت
(توسط : مهدیس) (تاريخ : ۱۷ شهریور ۹۵، ۱۸:۴۶)
مهدیس
وینکس چه فصلی شو می زارید پاسخ در تاریخ (۱۸ شهریور ۹۵، ۱۰:۴۲) :
چون پخش نشده ما نمیذاریم سایت
(توسط : زینب) (تاريخ : ۱۱ شهریور ۹۵، ۰۹:۲۱)
زینب
چرا دانلود ماشا و. میشا ر و نمیذارین دخترم خیلی علاقه داره و دامی تقاضا میکنه پاسخ در تاریخ (۱۱ شهریور ۹۵، ۰۹:۲۷) :
خیلی سرمون شلوغه
فعلا میبینید که داریم سریال هایی دیگه ای میذاریم
ماشا و میشا چون جزو جدید ترین برنامه های جم جونیوره در ته لیست اپلود ما قرار داره
دلیل اپلود تیتان ها و گجت که ادامه داده نمیشه فعلا اینه
(توسط : ابالفضل) (تاريخ : ۴ شهریور ۹۵، ۱۷:۰۹)
ابالفضل
اقا سریال اواتار انگ خیلی خیلی قشنگه اپلودش را که گذاشتید کامل هست  پاسخ در تاریخ (۴ شهریور ۹۵، ۱۸:۵۹) :
بله
فکر کنم تو تلگرام هم جوابتونو دادم
(توسط : فراز) (تاريخ : ۲ شهریور ۹۵، ۲۲:۰۴)
فراز
عالی است فقط کارتون های بهتری از جمله باب اسفنجی ، آبشار جاذبه ، و ................ را پخش کنید . 

پاسخ در تاریخ (۳ شهریور ۹۵، ۰۰:۱۷) :
درخواست پخش ندید
(توسط : Fk) (تاريخ : ۱ شهریور ۹۵، ۱۵:۲۶)
Fk
لطفا میشه سریال جزیره ارزوها رو دوباره با دوبله بگذارید.   لطفا لطفا و اگر گذاشتید تاریخش را بگویید پاسخ در تاریخ (۱ شهریور ۹۵، ۲۰:۲۸) :
معلوم نیست کی بذاریم سایت عزیزم
(توسط : مرلیا) (تاريخ : ۲۹ مرداد ۹۵، ۱۴:۵۶)
مرلیا
لطفا آی کارلی و جزیره آرزو ها رو آپلود کنین پاسخ در تاریخ (۳۰ مرداد ۹۵، ۰۱:۵۷) :
حتما میذارم
(توسط : نریمان) (تاريخ : ۲۳ مرداد ۹۵، ۱۷:۱۸)
نریمان
خواهش میکنم اسکوبی دو رو پخش کنید لطفاااا پاسخ در تاریخ (۲۳ مرداد ۹۵، ۱۷:۲۳) :
دست ما نیست
(توسط : د) (تاريخ : ۲۲ مرداد ۹۵، ۱۰:۵۷)
د
این اواتارو پخش کنید لطفا

پاسخ در تاریخ (۲۲ مرداد ۹۵، ۱۶:۰۶) :
قراره اپلودش کنیم
(توسط : علیرضا) (تاريخ : ۲۰ مرداد ۹۵، ۱۵:۱۶)
علیرضا
دمتون گرم دمتون گرم دمتون گرم بابت پخش این همه کارتون و انیمیشن زیبا و ب روز دنیا. ی تشکر ویژه هم میکنم واسه پخش "تیتان ها ب پیش"خیلی کارتون توپیه. ادامش بدید پاسخ در تاریخ (۲۰ مرداد ۹۵، ۱۵:۱۹) :
خیلی تکراری شده بود مسعولین شبکه برش داشتن
(توسط : السااا) (تاريخ : ۲۰ مرداد ۹۵، ۱۳:۴۴)
السااا
سلام خیلی شبکتونو دوست دارم از صبح تا شب پاش نشستم 
فقط اگه میشه تو تی تو رو پخش نکنید خیلی مسخرس
پاسخ در تاریخ (۲۰ مرداد ۹۵، ۱۵:۲۰) :
ما مسعولین شبکه نیستیم
اما درخواستتون و منتقل می کنیم
(توسط : s) (تاريخ : ۱۸ مرداد ۹۵، ۱۵:۴۷)
s
می دونم که شما مسوله شبکه نیستید اما اگه به مسولش بگید انیمیشن میراکولاس یاmiraculousرا دوبله کنن  و در شبکه بزارید بخدا بیش از 700نفر ترفدار ایرانی داره این انیمیشن پاسخ در تاریخ (۱۸ مرداد ۹۵، ۱۸:۳۲) :
لطفا درخواست پخش ندید
من رفته بودم به مسعول شبکه گفتم گفت اصلا قبول نمی کنند
(توسط : someone) (تاريخ : ۱۸ مرداد ۹۵، ۱۱:۳۷)
someone
تروخدا گجت رو بزارید .
تا قسمت tool russia with love و low speed 
من فصل اولو دیدم کاملا ولی دوبلشو میخوام . 
ماشا و میشا چیه اخه بچگونست ... فصل دوم گجت ۲۰۱۵ هم اومد بزارید ... البته فکر کنم بشه گجت ۲۰۱۶ 😐
پاسخ در تاریخ (۱۸ مرداد ۹۵، ۱۸:۳۲) :
ماشا و میشا هم ترفدار های خودشو داره
ما فصل اول و دوبله میذاریم سایت
فقل دوم هم زبان اصلی با کیفیت عالی میذاریم
(توسط : رضا) (تاريخ : ۱۷ مرداد ۹۵، ۱۰:۰۰)
رضا
میشه کارتون اواتار کورا که ادامه ی اواتار انگ هست هم پخش کنید منون میشم
پاسخ در تاریخ (۱۷ مرداد ۹۵، ۱۱:۴۵) :
لطفا درخواست پخش ندهید
(توسط : Ali) (تاريخ : ۱۶ مرداد ۹۵، ۱۱:۳۹)
Ali
سلام تیتان ها به پیش رو چرا دیگه نمی زارید ساعت نه که میزنم یه کارتون گذاشته هواپیمایی هست خیلی هم الکی هست لطفا جوابم رو بدین  پاسخ در تاریخ (۱۶ مرداد ۹۵، ۱۱:۵۶) :
پخشش تموم شده
اخه خیلی تکراری شده بود
(توسط : پارمیس) (تاريخ : ۱۴ مرداد ۹۵، ۱۶:۳۵)
پارمیس
لطفا کارتون هتل ترانسیلوانیارابادوبله جم جونیورپخش کنید پاسخ در تاریخ (۱۴ مرداد ۹۵، ۱۶:۵۰) :
این انیمیشن پخش شده
هتل ترانسیلوانیا 2 هم درحال دوبله هست و بزودی پخش می شود
(توسط : پارمیس) (تاريخ : ۱۴ مرداد ۹۵، ۱۶:۳۱)
پارمیس
لطفاً کارتون باربی رو خیلییی بیشتر پخش کنید .ممنون
پاسخ در تاریخ (۱۴ مرداد ۹۵، ۱۶:۵۰) :
باربی خیلی زیاد پخش شده
برا همین قراره بذاریمش سایت
برا شبکه تکراریه
(توسط : Arash) (تاريخ : ۱۱ مرداد ۹۵، ۱۵:۳۷)
Arash
سلام.ممکنه کارتون آواتار کورا رو آپلود کنید؟ پاسخ در تاریخ (۱۱ مرداد ۹۵، ۱۶:۵۴) :
بله
هم اکنون داریم اپلود می کنیم تو اون یکی سایت مون
فعلا داریم فصل اول  و  به دوبله میذاریم
(توسط : Marrent) (تاريخ : ۱۱ مرداد ۹۵، ۱۴:۴۴)
Marrent
سلام اگر میشه به مدیر شبکه اگه واقعا باهاش در ارتباطین بگین معجموعه کارتون های میراکولاس و اشتار دارلینگ و دی سی سوپر هیرو گرلز رو بزاره ممنون میشم پاسخ در تاریخ (۱۱ مرداد ۹۵، ۱۵:۲۸) :
ما به مسعول شبکه میگیم
ولی اونا درخواست پخش قبول نمی کنن
(توسط : رز) (تاريخ : ۱۱ مرداد ۹۵، ۱۴:۳۳)
رز
ببخشد ممکنه اگه میشه به مسول شبکه بگید که قسمت اخر اواتار رو پخش کنه پاسخ در تاریخ (۱۱ مرداد ۹۵، ۱۵:۲۸) :
من قبلا درخواست دادم قبول نکردند
(توسط : امیررضا) (تاريخ : ۹ مرداد ۹۵، ۲۲:۴۷)
امیررضا
سلام.خواستم بگم که چرا دیگه تیتان ها  به پیش نمیشه دیروز یعنى ٨ مرداد نشون داد و دیگه بعدش کارتون جدیدى که قرار بود پخش بشه به جاش اومد.
چرا؟؟؟؟؟خیلیا این کارتونو دوست دارن.ساعت پخشش فرق کرده؟
پاسخ در تاریخ (۱۰ مرداد ۹۵، ۱۲:۴۲) :
نه کلا تموم شده
و زمان پخش مجدد معلوم نیست
چون تکراری شده بود سریال جدید جاش اوردن
(توسط : هلی) (تاريخ : ۲۱ تیر ۹۵، ۱۸:۳۸)
هلی
سلام

پاسخ در تاریخ (۲۱ تیر ۹۵، ۱۹:۱۴) :
سلام
سوالی داشتید
(توسط : کیمیا) (تاريخ : ۲۱ تیر ۹۵، ۱۵:۵۲)
کیمیا
سلام خسته نباشید.میخواستم بگم که کارتون انجلز فرندز رو پخش کنید.همچنین کارتون رقاص های اسمان.اگه میشه تو فیلم انیمیشن هاتون کارتون باربی هم پخش کنید.باتشکراز مدیریتتون.
پاسخ در تاریخ (۲۱ تیر ۹۵، ۱۹:۱۸) :
ما مسعول شبکه نیستیم دوست عزیز
(توسط : مهنوش) (تاريخ : ۱۶ تیر ۹۵، ۱۶:۴۶)
مهنوش
ممنون  بابت اینکه به نظرات ما رسیدگی میکنید ! قطعا کار سختیه ! واقعا خسته نباشید ! و البته اصلا به کسایی که میان اینجا و چرت و پرت میگن توجه نکنید و بدونید که سایتتون خیلی خیلی عالیه ! ممنون :-)   پاسخ در تاریخ (۱۷ تیر ۹۵، ۰۸:۲۸) :
ممنون از همراهی شما
(توسط : ریون) (تاريخ : ۱۵ تیر ۹۵، ۱۵:۳۴)
ریون
لطفا تیتان ها را زود بزارید ساعت12کامل

پاسخ در تاریخ (۱۷ تیر ۹۵، ۰۸:۳۶) :
ما مسعول شبکه نیستیم فقط سریالاشو میذاریم
(توسط : آتنا) (تاريخ : ۱۴ تیر ۹۵، ۲۳:۰۵)
آتنا
لطفاً لینک دانلود برای وینکس هم بزارید اولین عکس پاسخ در تاریخ (۱۷ تیر ۹۵، ۰۸:۵۲) :
بزودی اینو میذارم بعد انجلز فرندز
باشگاه وینکس پریهای اقیانوس
(توسط : مهراب حبیبی) (تاريخ : ۱۱ تیر ۹۵، ۰۴:۰۰)
مهراب حبیبی
خخخخ بیشین بینیم باو دلقک یه وبلاگ سر خود درست کردی بعد ادعای همکاری با جم میکنی خخخ
اسکول فکر کرده مدیر یه شبکه کودک چیه که میگه نمیتونم فاش کنم خخخخخخ مرتیکه کصخل اگر هم یه درصد احتمال بدیم یه کصخل از کصخل های جمی خیلی پلشتی خخخخخخخخخخخخ
پاسخ در تاریخ (۱۱ تیر ۹۵، ۲۰:۱۵) :
زهر مار
کسافت اشغال
من با گروه جم در ارتباطم
با چ زوری تونستم ارتباط برقرار کنم و گفتن ب کسی مثل تو نگم
اشغال عوضی
منم هیچوقت نگفتم باهاشون همکارم
(توسط : انا) (تاريخ : ۱۰ تیر ۹۵، ۱۹:۲۱)
انا
سلام میشه یرنامه پونی کوچولو رو یزارید ممنون میشم
پاسخ در تاریخ (۱۱ تیر ۹۵، ۲۰:۱۶) :
ما مسعول شبکه نیستیم
(توسط : آورا) (تاريخ : ۵ تیر ۹۵، ۲۲:۳۰)
آورا
باشه من دیگه نمیپرسم  ولی من اولین بارم بود میپرسیدم پاسخ در تاریخ (۶ تیر ۹۵، ۲۰:۳۸) :
ممنون میشم
(توسط : آورا) (تاريخ : ۵ تیر ۹۵، ۱۶:۳۰)
آورا
چطوری باید با مسئول شبکه ارتباط برقرار کنیم؟ پاسخ در تاریخ (۵ تیر ۹۵، ۱۷:۳۳) :
قبلا گفتم
نمی تونم فاش کنم
تاکیید شده نگیم
دیگه هم نپرسید
(توسط : پارسا مرادی عاشور) (تاريخ : ۴ تیر ۹۵، ۱۴:۰۹)
پارسا مرادی عاشور
سلام لطفا فلیم سینمایی زوتوپیا رو پخش کنید پاسخ در تاریخ (۴ تیر ۹۵، ۲۳:۰۳) :
میتونین هم اکنون در گلوری تون دان کنید
ما مسئول شبکه نیستیم همکاران پیگیری می کنند
(توسط : آناهیتا) (تاريخ : ۱ تیر ۹۵، ۰۹:۵۰)
آناهیتا
سلام ببخشید من سه چهار قسمت از تیتان ها فصل سه دارم اگه براتون بفرستم امکانش هست دوبله کنین بزارین؟ پاسخ در تاریخ (۱ تیر ۹۵، ۲۰:۱۷) :
ما مسئول شبکه نیستیم
(توسط : استار فایر) (تاريخ : ۳۱ خرداد ۹۵، ۱۹:۲۴)
استار فایر
ببخشی میشه حالت انسانی تیتان ها به پیش رو که سال 2003 اومد رو بزارید مدل قدیمیشه ولی خیلی قشنگه
پاسخ در تاریخ (۱ تیر ۹۵، ۰۱:۱۷) :
زبان اصلیش تو دانلود دات ای ار موجوده
(توسط : مهنوش) (تاريخ : ۲۶ خرداد ۹۵، ۰۰:۵۲)
مهنوش
لطفا فصل دو کاراگاه گجت ویا قسمت هایی که از فصل یک نشون ندادید رو توی شبکتون بخش کنید یا تو سایت آپلود کنید لطفااااا  پاسخ در تاریخ (۲۶ خرداد ۹۵، ۰۸:۵۴) :
مسئول شبکه کس دیگه ای هست
(توسط : میثم قربانی) (تاريخ : ۲۲ خرداد ۹۵، ۲۱:۴۵)
میثم قربانی
چطور teen titans go رو دانلود کنم پاسخ در تاریخ (۲۲ خرداد ۹۵، ۲۲:۵۱) :
هنوز اپلود نمیشه
(توسط : سارا) (تاريخ : ۲۲ خرداد ۹۵، ۱۳:۱۰)
سارا
لطفا مستر بین و لاک پشت های نینجا رو پخش کنید پاسخ در تاریخ (۲۲ خرداد ۹۵، ۱۳:۲۷) :
رسیدگی میشه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

نويسندگان