جم جونیور اچ دی | دانلود سریال و انیمیشن با دوبله جم جونیور با کیفیت اچ دی

پروفايل مديريت

جم جونیور اچ دی | دانلود انیمیشن با دوبله فارسی با کیفیت اچ دی تنها سایت رسمی ارئه دهنده محصولات جم جونیور
بزودی قراره تمامی سریال های جم جونیور و بذاریم
و من این افتخارو دارم که اولین کسی باشم
که سایت جم جونیور و تاسیس کنم و سریالاشو بذارم

دانلود فصل دوم سریال پاندای کونگ فوکار با دوبله فارسی

تا قسمت بیست و ششم (اخر) قرار گرفت

پایان فصل دوم سریال


میانگین حجم هر قسمت : 200 مگابایت

زبان : دوبله فارسی

کیفیت : 720p

تعداد قسسمتها : 26 قسمت


دانلود قسمت اول | DOWNLOAD


دانلود قسمت دوم | DOWNLOAD


دانلود قسمت سوم | DOWNLOAD


دانلود قسمت چهارم | DOWNLOAD


دانلود قسمت پنجم | DOWNLOAD


دانلود قسمت ششم | DOWNLOAD


دانلود قسمت هفتم و هشتم | DOWNLOAD


دانلود قسمت نهم | DOWNLOAD


دانلود قسمت دهم | DOWNLOAD


دانلود قسمت یازدهم | DOWNLOAD


دانلود قسمت دوازدهم | DOWNLOAD


دانلود قسمت سیزدهم | DOWNLOAD


دانلود قسمت چهاردهم | DOWNLOAD


دانلود قسمت پانزدهم | DOWNLOAD


دانلود قسمت شانزدهم | DOWNLOAD


دانلود قسمت هفدهم | DOWNLOAD


دانلود قسمت هجدهم | DOWNLOAD


دانلود قسمت نوزدهم | DOWNLOAD


دانلود قسمت بیستم | DOWNLOAD


دانلود قسمت بیست و یکم | DOWNLOAD


دانلود قسمت بیست و دوم | DOWNLOAD


دانلود قسمت بیست و سوم | DOWNLOAD


دانلود قسمت بیست و چهارم | DOWNLOAD


دانلود قسمت بیست و پنجم | DOWNLOAD


دانلود قسمت بیست و ششم | DOWNLOAD


پایان سریال

قسمت بیست و ششم = قسمت اخر


تبریک

شما مجموعه کامل فصل دوم سریال را به اتمام رسنده اید

فصل سوم : بزودی


  • موضوع
    » سریال ها ,
  • نمايش ادامه مطلب

    نظرات کاربران

    (توسط : م) (تاريخ : ۲۷ مهر ۹۵، ۱۲:۱۰)
    م
    باش جواب نمی دی واقعا برات متعسفم اگر جوابمو دادی معظرت خواهی می کنم  پاسخ در تاریخ (۲۷ مهر ۹۵، ۱۴:۴۵) :
    خاک بر سرت ! تنها چیزیه که میتونم بگم
    (توسط : م) (تاريخ : ۲۷ مهر ۹۵، ۱۱:۱۳)
    م
    خو پویا مگه من با تو چی کار کردم که بلاکن کردی واقعادوست نیمه راهی  پاسخ در تاریخ (۲۷ مهر ۹۵، ۱۴:۴۴) :
    عزیزم هرکی میاد تلگرام پیام میده رابطمون درحد ادمین کانال و اعضای کاناله نه دوست اینو باید بفهمی - اخه به سوالای خیر از کانال جوابتو نمیدادم
    (توسط : سجیل و سیبیل) (تاريخ : ۲۵ مهر ۹۵، ۲۳:۱۸)
    سجیل و سیبیل
    پویا من با تو دعوا ندارم بخاطر کارتون های جم دارم خوب باهات رفتار می کنم که ندارمشون و الا بیا تو تلگرام صبح باشخمو بده فک نکن من پشیمون حرفام شدم ها الا رو راست اینو بهت گفتم بلاکم نکن اگر ازم دلخوری یادت باشه که خودت بهم فوش دادی بیا تو تلگرام من به جوز سایت سایت دیگه ای سوراغ ندارم که سریال های جم توشه بیا تو تلگرام حداقل پاسخ دوروست بده ★ پاسخ در تاریخ (۲۷ مهر ۹۵، ۱۴:۴۰) :
    اصلا نخوندم نظرتو فقط میدونم خیلی ادم عوضی هستی
    (توسط : پخخ) (تاريخ : ۲۴ مهر ۹۵، ۱۱:۱۱)
    پخخ
    انقدر مثل کویین که داخل کلشه ناز نکن که خودت می دنی ها فک نکن یکی پوشتی بانته و هرچی خواستی از من بگی که من پوشتیبان دادرم خیلی از دوستام پوشتیبان دارم به تلگرام خودم  وصلشو پاسخ در تاریخ (۲۷ مهر ۹۵، ۱۴:۳۶) :
    برو بابا - شانس اوردی ایپیتو تو سایت نسوزوندم که نتونی وارد سایت شی عوضی
    (توسط : پخخ) (تاريخ : ۲۴ مهر ۹۵، ۱۱:۰۸)
    پخخ
    این قدر به هودت نناز بیا تو تلگرام حواب بده ترسو من هنوز ننطزرتم تو ترسیدی که نن ی حرفی به تو بزنم راست می گی بیا تو تلگرام وصل شو ببین من مثل تو بلاک ملاک اینا حوصله ندارم بیا تو تلگرام اگر بلاکم وردی خودت می دونی ها با فیلتر شکن میام داخل اکانتت بیابه تلگرامم وثل شو تا برات بگم کف کنی  پاسخ در تاریخ (۲۷ مهر ۹۵، ۱۴:۳۴) :
    حخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ با فیلتر شکن نمیشه بیای داخل اکانت تلگرامم - اکانت تلگراممو 54 هزار تومان خرجش کردم تا هک نشه اخه یبار هک شدم
    (توسط : م) (تاريخ : ۲۳ مهر ۹۵، ۱۰:۵۷)
    م
    پویا بلاک کردی من تازه اکانتتو و کانالاتودادم بچه های تا بیان پاسخ در تاریخ (۲۷ مهر ۹۵، ۱۴:۳۱) :
    تا تو باشی دیگه بحثای جنسی با من نکنی - 1 بار گفتی هیچی نگفتم 2 بار گفتی بازم نگفتم باور کن تا 100 بار اینجوریه بعد میری این بحثارو پیش دوستم می کنی - خاککککک !
    (توسط : alireza) (تاريخ : ۲۱ مهر ۹۵، ۰۲:۰۲)
    alireza
    پس کی فصل 3 رو میزارید دق کردیم پاسخ در تاریخ (۲۱ مهر ۹۵، ۱۸:۲۳) :
    فصل سوم اختصاصیه هیچ سایتی نذاشته باید صبور باشید هر سایتی گذاشته ناقصه
    (توسط : ALI) (تاريخ : ۱ مهر ۹۵، ۲۳:۵۳)
    ALI
    کسی نگفت بخندی.با این وب مسخرت پاسخ در تاریخ (۲ مهر ۹۵، ۰۵:۵۴) :
    شما لازم نیست حسودی کنی گلم 
    (توسط : Ali) (تاريخ : ۳۱ شهریور ۹۵، ۱۰:۳۴)
    Ali
    الو ،بهتر نیست از خواب زمستونی بیدار شی و یه پست بزاری پاسخ در تاریخ (۳۱ شهریور ۹۵، ۱۷:۱۲) :
    ههههه خندیدیم

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    نويسندگان